”Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului îşi cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievaţi au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuinţă. Numărul mare de magazine – 30% şi unicitatea brandurilor – 24% completează topul criteriilor de selecţie. Aproape jumătate – 42% dintre respondenţi – se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-şi achiziţiona produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună”, se arată în studiul MKOR Consulting, citat de Agerpres.
În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din Bucureşti fac acest lucru şi pentru a lua masa – 29% sau, pur şi simplu, pentru o plimbare – 18%. Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievaţi. Când se află în faţa raftului, cei mai mulţi clienţi (73%) cer informaţii direct de la personalul din magazin, menţionează studiul, potrivit aceleiași surse.
Studiul a fost realizat în luna noiembrie în rândul clienţilor din cinci mall-uri reprezentative din Bucureşti. Au fost intervievate 398 de persoane prin metoda field research.