”Valoric, vindem fructe de circa 15 mil. lei (luna iulie) și 8 mil. lei legume. Într-o lună ca și iulie, Auchan propune clienților peste 65% produse românești, fructe și legume”, spun reprezentanții Auchan România. Potrivit acestora, pe categorie mixul este diferit: legumele au proveniență românească peste 80%, fructele peste 30%, pentru că în categoria de fructe sunt incluse articolele de ”top vânzare retail” utilizate la fresh-uri sau salate precum banana, lămâia, portocala, avocado, etc.
”Dacă în perimetrul de fructe le luăm în calcul doar pe cele care cresc în România, atunci și în cazul fructelor avem peste 80% produse românești în magazine”, au mai spus reprezentanții retailerului.
Totodată, în luna iulie, ca și legume românești, compania a vândut peste 2.100 de tone, iar interesul cel mai mare a fost concentrat pe cartofii albi, roșii, varză, castraveți și ardei gras galben.
”În iulie, am comercializat peste 2.200 tone de fructe, iar cele mai căutate au fost pepenele verde, piersicile, pepenele galben, caisele și cireșele”, au mai spus ei.