Potrivit informaţiilor publicate pe blogul oficial, până la ora 9.00, la 2 ore de la start s-au comandat 200.000 de produse, în valoare de 65 de milioane de lei.
"În primele 4 minute am avut o medie de 100 de produse pe secundă. S-au comandat: 29 de autoturisme, 1.200 de bonuri de carburant în valoare de 240.000 de lei. Coletele se pregătesc în depozit şi am început expedierea comenzilor către curieri", se arată într-un post pe blogul eMAG.
+ În primele 4 minute, 100 de produse vândute pe secundă
+ 1.200 de tichete pentru carburanti, valoare totală 240.000 de lei
+100.000 de vizitatori la start pe site
+ 50.000 de produse vândute în primele 30 de minute
+ 20% din stocurile disponibile de Black Friday, epuizate în prima oră de la lansarea campaniei
+Viteza de vânzare – În primele 5 minute s-au epuizat stocurile pentru PS4, iPhone 5S, laptop Acer la 499 de lei, Toshiba 80cm HD la 499 de lei, iPad Mini la 699 de lei
+ Produse vedetă la vânzare: telefoane mobile, laptopuri, produse pentru copii, parfumuri
+ Categoria gadget a mers foarte bine – de exemplu am epuizat ceas gadget Ceas Samsung Galaxy Gear Fit la 299 de lei
+ 29 de autorturisme vândute în primele două ore
+Primele autoturisme comandate – Ford Kuga, Fiat 500 și Ford Focus
+Site-ul eMAG – 100% funcțional
+ eMAG a lansat, astăzi, de Black Friday la vânzare 5.000 de tichete, în valoare totală de 1 milion de lei, pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat), cu un discunt de 10% față de prețul la pompă. Oferta este disponibilă exclusiv pentru clienții eMAG la toate tipurile de carburanți Rompetrol
+ „Cu siguranță, este cel mai tare Black Friday din istoria eMAG, și este doar începutul celei mai așteptate zile din an pentru consumatori”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
În primul an de Black Friday, eMAG a avut 700.000 de vizitatori, în al doilea 2,2 milioane, iar anul trecut 3,1 milioane. În ceea ce priveşte vânzările, în 2011, s-au vândut 80.000 de produse, în 2012, 120.000 de produse, iar anul trecut 250.000 de produse. În bani acestea se traduc în 33,9 milioane lei (2011), 53, 5 milioane lei (2012) şi 101,6 milioane lei (2013). Pentru acest an compania a pregătit 450.000 de produse şi se aşteaptă la vânzări de 150 milioane lei, adică aproximativ 34 milioane de euro, comparativ cu 23 milioane euro în 2013.
În depozit, produsele din oferta Black Friday ocupă 10.000 de metri pătrați, iar 240 de oameni lucrează 24h din 24h pentru a pregăti comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD și TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel încât livrările să fie finalizate în decurs de şase zile.