Mai exact, studenții masteratului de Consultanță și Expertiză în Publicitate, de la Universitatea din București, au organizat zilele trecute prima ediție a Galei „Premiile studenților în publicitate”. Principalele criterii de selecție și premiere a industriei creative au fost implicarea brandurilor în proiecte studențești, creativitatea și susținerea inițiativelor locale românești.
Așadar, potrivit unui comunicat de presă, nume celebre din lumea advertisingului, dar și branduri care s-au făcut remarcate pe piața românească au împărțit scena la acest eveniment.
Câștigătorii serii au fost: ”5 to go” – Premiul pentru „Cea mai bună idee de start-up”, cofetaria ”Paul” – premiul pentru „Cea mai tare campanie de storyscaping”, ”Geometry” – premiul pentru „Cea mai bună agenție de publicitate”, ”Delaco” – premiul pentru „Cea mai bună campanie BTL”, ”Digi”- premiul pentru „Cea mai bună campanie publicitară”, ”La blouse Roumaine” – premiul „Made in Romania”, ”Tohani” – premiul pentru „Cea mai frumoasă gamă de produse”, ”Aqua Carpatica” – premiul pentru „Cel mai bun packaging”, ”Dubliner Irish PUB” – premiul pentru „Cel mai bun branding de țară”.
Prima figură celebră ce a pășit pe scenă a fost Alina Buzatu – premiul pentru „Cel mai bun strateg”, urmată de Irina Becher – „Cel mai bun creativ”, Mihaela Popescu – „Cel mai bun jurnalist” și Ana-Maria Bogdan – „Cel mai bun digital accelerator”.
Profesorul universitar dr. Liviu Papadima, premiat pentru „Inițiatorul celui mai creativ proiect academic”, a încheiat momentul printr-un discurs care a încurajat inițiativa masteranzilor.