Podul peste Argeș de la km. 35 al Autostrăzii A 1 București –Pitești pune în pericol siguranța rutieră din cauza degradărilor majore, arată expertiza tehnică realizată la comanda CNADNR în 2015. Podul peste Argeș are o lungime de 230 de metri și a fost construit în 1970 atunci când a fost construită calea II pe Autostrada A 1.
Potrivit expertizei tehnice ,, placa de beton armat dintre pilele 6-7 prezintă degradări și se sprijină pe elementele metalice, majoritatea pilelor au betonul degradat, exfoliat și armătura ruginită fără strat de acoperire iar pila P 3 are fundația dezgolită ceea ce dovedește că protecția executată a fost distrusă”.
Structura de rezistență a podului este afectată și din cauza traficului greu intens (de multe ori fără respectarea limitei de tonaj) dar și a balastierelor din zonă.
Compania de Autostrăzi și Drumuri a lansat licitația pentru executarea lucrărilor de consolidare la km 35 pe calea II – sensul Pitești –București iar intervenția va dura aprox. 6 luni.
În timpul lucrărilor care ar putea începe în primăvară traficul spre București va fi restricționat parțial și se va desfășura pe o singură bandă, situație care va duce la formarea de coloane, în special duminică la întoarcerea din week end.
Primele restricții la km. 35 pe A 1 au fost impuse în 2014 atunci când s-au efectuat reparații provizorii dar pe sensul de mers spre Pitești.
Un alt pod peste Argeș care are mari probleme de rezistență este pe DN 5 București-Giurgiu, podul de la ieșirea din localitatea 1 Decembrie spre Adunații Copăceni ar urma să fie reparat anul acesta cu închiderea totală sau parțială a circulației.