Centrofarm a numit un nou director general executiv, ce urmează să contribuie la strategia de dezvoltare a operaţiunilor de retail la nivelul întregii ţări şi să implementeze o formă de comerţ puternic orientată către nevoile clientului. Cariera profesională a lui Mircea Coman a debutat în cadrul grupului METRO România.

„Salut cu entuziasm sosirea în echipă a domnului Mircea Coman şi am convingerea că se va integra perfect în cadrul companiei Centrofarm, fiind înconjurat de oameni profesionişti, ambiţioşi şi orientaţi către rezultate, pe care se poate baza. Am încredere că împreună vom dezvolta proiecte de succes, aliniate la obiectivele grupului.”, a afirmat Catia Rădulescu, administrator şi unul dintre acţionarii Centrofarm.

Mircea Coman a activat 14 ani în reţeaua METRO, timp în care a lucrat în partea operaţională, cât şi în aria de marketing, dobândind  o largă experienţă în activitatea  de retail. În plus, este iniţiatorul conceptului de franciză La Doi Paşi, franciză de retail în comerţul tradiţional de proximitate, care numără în prezent peste 700 magazine la nivel naţional.

„Această funcţie reprezintă, pentru mine, o mare provocare şi o extraordinară oportunitate. Experienţa clădită de-a lungul anilor în retail m-a făcut să înţeleg foarte bine nevoile consumatorului modern, educaţia sa superioară şi aşteptările din ce în ce mai mari. În condiţiile unei economii dezvoltate, clienţii au posibilitatea să aleagă dintr-o gamă largă de produse şi servicii. Centrofarm recunoaşte acest lucru şi pune în centrul activităţii clientul, dezvoltând în mod constant campanii dedicate. Astfel, obiectivul meu este clar: elaborarea şi implementarea unui sistem competitiv de satisfacere a clientului, prin analizarea aşteptărilor acestuia în raport cu produsele şi serviciile oferite şi acţionarea în consecinţă, cu o mentalitate proaspătă, inovatoare şi deschisă,”  a declarat Mircea Coman

Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească.