Dar niciun algoritm nu este perfect. Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a realizat acest lucru când a văzut în capul paginii sale ca ziua când s-a născut o nepoată de-a lui coincide cu ziua de naştere a unui coleg, scrie Business Insider.
Zuckerberg a observat că aniversarea colegului este amplasată mai bine decât naşterea nepoatei sale. Şi atunci a decis să introducă o nouă regulă în algoritmul de administrare.
Astfel, daca termenul "congratulations" ("felicitari") apare la comentarii, postarea primeşte un plus de promovare. Explicabil, pentru că acest cuvânt este primul pe care oamenii îl rostesc la evenimente importante, cum ar fi o logodnă, absolvirea unei instituţii de învăţământ, naşterea unui copil, angajarea la un nou loc de muncă.
"Testăm zilnic tot felul de procedee pentru a vedea ce putem face pentru a mări gradul de atractivitate al feed-ului", a spus Mark Zuckerberg, într-o discuţie cu Steven Levy de la site-ul de specialitate Wired.com. "Utilizăm parametri precum numărul de like-uri, share-uri şi comentarii prin care determinăm cât de bună e o postare, dar avem şi sisteme calitative. Userii reţelei îşi pot concepe postările astfel încât să comunice cât mai bine ce cred ei că este mai important", a mai spus Zuckerberg.