Noul magazin (1.000 mp) este cel de-al zecelea DOMO din București și al 91-lea din țară.
”DOMO Vulcan Centre face parte din magazinele din rețeaua noastră selectate pentru a găzdui, în prima etapă, tinerii care vor participa la programul DOMO Management Trainee”, precizează Kim Koellner, CEO DOMO Retail. În cadrul programului sunt selectați și pregătiți viitorii manageri pentru departamentele grupului DOMO.
În urmă cu o săptămână, compania a anunțat dublarea suprafeței magazinului DOMO Ploiești Shopping City, acesta fiind mutat într-un spațiu de 800 metri pătrați.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online www.domo.ro, care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.
Retailerul electro-IT Domo a înregistrat vânzări de 132,4 mil. euro în 2013, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor. Compania lucrează cu peste 1.000 de angajaţi.
Românii au prins din nou curaj să îşi cumpere electronice, electrocasnice şi produse IT&C. Au cheltuit pe ele 420 de milioane de euro în primul trimestru al lui 2014, cu 17% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului anterior, potrivit celor mai recente date ale companiei de cercetare de piaţă GfK. Suma include vânzările retailerilor tradiţionali – Altex, Domo şi Flanco, care deţin circa 40% din piață -, ale celor independenţi – cam 800 la număr – sau ale magazinelor online (35%), dar şi ale hipermarketurilor (27%).