Primul magazin din rețeaua DOMO POP-UP va fi deschis, joi, 18 decembrie, în București, în incinta parcării Kaufland Colentina. DOMO POP-UP este un concept propriu, marca DOMO. Magazinul, cu o suprafață de 10 m2, comercializează o gamă atent selecționată de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii pentru acestea, adaptată cerințelor consumatorilor locali și mereu înnoită.
Clienții DOMO POP-UP vor putea beneficia de serviciile unui consultant de vânzări și vor avea acces la platforma special pusă la dispoziția lor în magazin pentru a comanda cu ușurință produsele din portofoliul complet al retailerului, pe www.domo.ro. În plus, toate locațiile DOMO POP-UP vor pune la dispoziția clienților terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronică, rovinietă și alte servicii.
„Magazinul din București, în imediata vecinătate a complexului Kaufland, este primul dintr-o serie de 100 de magazine care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2015, în locații în care am identificat un interes crescut pentru oferta DOMO. Următoarele orașe în care se va inaugura acest nou concept de magazine sunt Călărași, Reșița, Caransebeș, Timișoara și Giurgiu”, a declarat Sylvia Kerzbek, marketing manager DOMO Retail.
Primii 50 de clienți care vor achiziționa produsele din noul concept de magazin vor primi cadou un card micro SD de 8GB.