Unde s-a vorbit cel mai mult despre DNA in social media, in ultimul an de zile?

In ultimul an (27 octombrie 2013 – 27 octombrie 2014), Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a fost mentionata in social media de 425.778 de ori.

Cele mai multe aparitii s-au inregistrat in presa online (32%), pe paginile publice de Facebook (25%) si in agregatoare (19%).

 

 

 

 

 

 

 

Care dintre canalele social media a avut cel mai mare impact din punctul de vedere al expunerii?

Cele 425.778 de mentionari ale Directiei Nationale Anticoruptie din ultimul an au inregistrat 774.763.000 de impresii (afisari). Jumatate dintre acestea (54%) sunt in presa online, iar 37% pe paginile romanesti de Facebook.

3. Cand s-a vorbit cel mai mult despre DNA in social media, in ultimul an de zile?

Evolutia vizibilitatii DNA in ultimul an

Pe graficul evolutiei mentionarilor DNA din ultimul an se pot observa trei “varfuri” de vizibilitate:

Primul “varf al vizibilitatii” s-a produs in perioada 7 – 13 aprilie 2014, cand in presa online, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata de 4.702 ori.

Un al doilea “varf” s-a inregistrat in saptamana 23 – 29 iunie 2014, cand DNA a fost mentionat de 4.910 ori in presa online.

In perioada 20 – 26 octombrie 2014 s-a inregistrat al treilea varf de vizibilitate in social media. In aceasta perioada DNA a fost mentionat de 5.810 ori in presa online si de 6.375 de ori in paginile publice romanesti din Facebook.

4. Cine a vorbit mai mult despre DNA in ultimul an?

Pentru analiza socio – demografica sunt luate in considerare doar sursele social media care prezinta astfel de date, adica blogurile si conturi le de Twitter.

In ultimul an, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata mai mult de catre barbati (67%) decat de femei (33%).

Dintre cei care au mentionat DNAul in social media, in ultimul an, cei mai multi au varsta cuprinsa intre 30 si 49 de ani (62%).

Mentionarile tinerilor cu varsta cuprinsa intre 14 si 29 de ani reprezinta 13% din totalul mentionarilor DNA in social media din ultimul an.

Mentionarile seniorilor, avand peste 50 de ani reprezinta 25% din totalul mentionarilor DNA in social media din ultimul an.

Din punctul de vedere al distributiei geografice a mentionarilor DNA in social media, se observa ca cel mai mult s-a vorbit despre DNA in Bucuresti (66% din totalul mentionarilor DNA).