Pentru 2016, Goupama Asigurări își menține obiectivul de creștere profitabilă, și și-a propus o creștere a veniturilor de 5% și un profit de 27 milioane de lei, prin consolidarea poziției pe liniile CASCO, asigurări de locuință și Property și acordând o atenție sporită segmentului asigurărilor de persoane.
„Ne dorim o creștere profitabilă și sustenabilă pe termen mediu și lung în timp ce continuăm să câștigăm preferința românilor, iar rezultatele din 2015 ne arată că suntem pe drumul cel bun. Totodată, intenționăm să ne întărim poziţiile strategice și să câștigăm preferinţa realǎ și ridicată a clienților și partenerilor noștri în distribuție – bănci, brokeri și companii de leasing -, în acord cu valorile care ne ghidează: solidaritate, proximitate, responsabilitate și performanță”, spune François Coste, director general al Groupama Asigurări.
Anul trecut, linia Asigurărilor Non-Viaţă a avut o contribuţie de 759 milioane lei, în creştere cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce rezultatul tehnic net după comisionare s-a îmbunătăţit cu 14%, datorită îmbunătățirii rezultatelor pe toate liniile de business. În același timp, linia CASCO a avut o contribuție stabilă, de 336 milioane de lei. Segmentul Property, inclusiv Agro, a crescut cu 16% până la 191 milioane lei, asigurările agricole fiind în creștere cu 41%, iar asigurările pentru persoane juridice, cu 20%. În ceea ce privește asigurările de sănătate şi accidente, acestea au crescut cu 44% până la 15 milioane lei, pe fondul creşterii progresive a portofoliului de clienţi, până la 50.000 de persoane asigurate.
Linia Alte asigurări Non-viaţă, Transport, Răspunderi civile, Travel și Riscuri Financiare a înregistrat o creştere de 10%, până la 42 milioane lei (cu o creştere mai importantă, de 25%, pe segmentul Travel). Și pe linia Asigurărilor de Viaţă, primele brute subscrise au crescut cu 6% până la 46 milioane lei.
În 2016, Groupama Asigurări se va concentra pe livrarea celor mai bune servicii clienților, pentru a le câștiga preferința și pe consolidarea relațiilor cu toți partenerii săi. Totodată, compania își menține obiectivul de creștere profitabilă, urmărind o creștere a veniturilor de 5% și un profit de 27 milioane de lei, prin consolidarea poziției pe liniile CASCO, asigurări de locuință și Property și acordând o atenție sporită segmentului asigurărilor de persoane.