ING, care are un personal de aproximativ 53.000 de angajaţi, a precizat că restructurările se vor derula în următorii trei ani şi vor viza în special sediul operaţiunilor de retail banking precum şi departamentele de back-office, call center şi tehnologie.
Banca olandeză a adăugat că în perioada 2015-2017 va investi 200 de milioane de euro pentru a-şi simplifica şi automatiza sistemele IT pe care le utilizează pentru aplicaţiile sale mobile, website, call centre şi sucursale bancare. ING a estimat că restructurările de personal şi investiţiile în IT îi vor permite să realizeze economii anuale de aproximativ 270 milioane de euro pe an începând din 2018.
'Vom crea o experienţă consecventă pentru clienţii noştri prin integrarea canalelor noastre de servicii din Olanda şi prin investiţii substanţiale în simplificarea şi modernizarea sistemelor noastre IT', a declarat directorul general de la ING, Ralph Hamers.
Anunţul celor de la ING vine la două săptămâni după ce rivalul ABN Amro, a doua mare bancă olandeză, a anunţat că va elimina 1.000 de locuri de muncă în cadrul strategiei de extindere a operaţiunilor digitale.
ING Bank activează din 1994 pe piaţa românească şi deţine o reţea de 220 de unităţi bancare. ING Bank România face parte din ING Groep, instituţie financiară internaţională de origine olandeză, cu peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări.
Sursa: Agerpres