Investiţie pe un spa’iu d epeste 5.000 de metri pătraţi.
"Noua zonă de fabricaţie, amplasată pe un spaţiu de peste 5.000 de mp, este pusă în funcţiune în doar un an de la declanşarea proiectului, 1 august 2015, cu mult înainte de termenul la care ne gândisem inţial să îl finalizăm, a doua jumătate a anului 2017, urmare a cererii pieţii interne şi externe privind salamurile crud uscate", a declarat Grigore Horoi, preşedinte companiei Agricola.
"Încă de la finalul anului 2014 nu mai făceam faţă solicitărilor, primind din piaţă semnale pentru necesitatea suplimentării capacităţii de producţie, devansarea investiţiei venind ca un răspuns la acestea la calitatea produselor realizate şi preţurilor corecte practicate. Noua capacitate permite o creştere de 10 la sută pe an, în următorii trei ani, permiţând dezvoltarea relaţiilor de export", a mai spus Horoi.
Angelica Şmil, director general în cadrul aceleiaşi firme, a declarat că la finalul anului 2015 vânzările de salamuri crud-uscate ajunseseră la 2.363 de tone, dintre care 1.126 de tone de Salam de Sibiu, iar pentru 2016 estimările arată o creştere de până la 2.750 de tone de crud-uscate şi 1.350 de tone de Salam de Sibiu.
Ea estimează că, după inaugurarea noii investiţii, firma va ajunge la o cotă de piaţă de 25% până la finalul anului 2018.
Salamul de Sibiu produs de compania băcăuană a fost înscris în Registrul Denumirilor cu Indicaţie Geografică Protejată al Uniunii Europene, ca urmare a demersului întreprins de Asociaţia Producătorilor de Salam de Sibiu. De asemenea, a obţinut două stele de aur în cadrul Galei Superior Taste Award, organizată de International Taste& Quality Institute şi a dobândit calitatea de furnizor al Casei Regale a României.
AGERPRES