De altfel, încă din 2012. companiile-client ale hotelurilor au reînceput să aloce bugete consistente pentru călătorii și să echilibreze balanța, știut fiind că o parte importantă a clientelei pentru aceste hoteluri vine din segmentul corporate. De exemplu, femeia de afaceri Adina Plopeanu a lansat, recent, ansamblul hotelier Privo, clasificat la patru și cinci stele, în urma unei investiții de 7 milioane de euro, la Tîrgu Mureș, unde piața hotelieră numără peste 800 de camere clasificate la două, trei și patru stele.
“Proiectul Privo a început în urmă cu 5 ani, având la bază necesitatea unei noi abordări a ofertei turistice locale. Este o afacere de familie. Cred că anul viitor vom realiza o cifră de afaceri de circa 900.000 euro”, spune Adina Plopeanu. Ansamblul este compus din hotelul Privo (40 de camere), o clădire nouă cu arhitectură futuristă și Vila Csonka (6 camere), o clădire istorică în stil Art Nouveau, ambele amplasate într-un parc de 3.500 mp.
“Pentru anul 2014 ne propunem să realizăm un grad de ocupare mediu de 45% și o cifră de afaceri care să depășească 700.000 euro”, spune și Otilia Demian, Director of Business Development al ansamblului Privo.