”În exercițiul următor plănuim să deschidem 10 noi magazine și vom continua investițiile în modernizări. Până la finalul anului financiar 2017 (adică până în februarie 2018), o să mai deschidem magazine în București, Buzău și Satu Mare. Pe parcursul anului 2017 am deschis patru magazine, în orașele Cluj-Napoca (noiembrie 2017), Craiova (mai 2017), Brașov (aprilie 2017) și Lugoj (februarie 2017). Tot în acest an am avut și primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș”, a declarat Valer Hancaș, Director Corporate Affairs și Comunicare Kaufland România.
Potrivit acestuia, pentru 2018 este alocat un buget de 200 de milioane de euro pentru investiții în expansiune și modernizarea rețelei actuale. Acesta este un buget de aproape două ori mai mare față de anul anterior.
”Și în acest an vom continua să pariem pe adaptare maximă, fie că e vorba de expansiune, modernizare, dezvoltare de sortiment nou sau lansarea unor soluții utile și inovatoare la nivel de piață”, a mai declarat Hancaș.
În prezent piaţa românească de retail este estimată la 40 miliarde Euro, cu 4 mari jucători, deţinând o cotă de 60%: Kaufland, Carrefour, Metro Cash&Carry şi Auchan, potrivit unui studiu realizat de Euler Hermes.. Carrefour, Kaufland şi alţi retaileri au consolidat relaţiile cu mai mulţi producători locali şi au deschis noi centre regionale de logistică (depozite) pentru a sprijini extinderea reţelelor.