“Suntem încrezători în puterea originilor companiei: produse de calitate si traditie în Franţa şi în străinătate, în prezent şi în viitor. Scopul nostru este de a construi un business durabil (…).Avem convingerea că brandul francez va cuceri tot mai mulți clienți”, spune Philippe Besadoux, directorul general al grupului Kenvelo, care operează 90 de magazine cu brandurile Lee Cooper, Tom Tailor, Kenvelo, TimeOut şi Mim.
Planul lui Besadoux este să numere, la sfârşitul acestui an, patru – cinci cafenele Brioche Dorée; a început deja negocierile pentru spaţii în centrul comercial Afi din Bucureşti, în Mall Vitan, Plaza România, Braşov Coresi şi ParkLake (Titan). . Pe lista lui de interes sunt şi Piaţa Victoriei, Piaţa Universităţii sau Piaţa Romană. Primele două cafenele Brioche Dorée au fost deschise în AFI Palace Ploieşti şi în Sun Plaza.
Brioche Dorée face parte din grupul francez Le Duff, unul dintre principalii jucători de pe piaţa restaurantelor cu servire rapidă, patiserie şi sandviserie din Franţa. Grupul Le Duff deţine peste 780 de restaurante şi patiserii pe patru continente (Europa, America, Africa şi Asia). Prima locatie Brioche Dorée se înfiinţa cu mai bine de 30 de ani în urmă în Brest–Franţa. La nivel mondial, brand-ul deţine în prezent peste 500 de restaurant, şi, numai în Franţa, cele peste 300 de locaţii generează zilnic 200.000 de clienţi.
Având în vedere numărul afacerilor de tip „boulangerie“, care au aşezat pâinea în centrul conceptului lor comercial, se poate spune că piaţa de profil a început să se aglomereze, iar cea mai fierbinte concurenţă este tocmai în segmentul premium, unde s-au poziţionat nume precum Paul, French Bakery, Ana Pan, Chocolat, dar şi Brioche Doree, Boutique du Pain sau Rue du Pain.