Se pare că anul acesta lucrurile au prins viteză. Cornel Oprișan, Retail Manager IKEA România, a declarat că se află în negocieri pentru deschiderea unei ”noi unităţi”. ”Totuși, nu putem oferi mai multe amănunte penru că nu dă bine în negocieri. Dar, cu siguranță, urmează și al doilea magazin”, a spus Oprișan.
În luna iulie a acestui an, retailerul de mobilă a lansat un magazin online cu livrare în toată țara. „Aproximativ 70% dintre produsele noastre se pot comanda online din 15 iulie. Prin acest serviciu ne dorim să aducem gama de produse mai aproape de consumatori, în special de cei care stau mai departe sau care nu au timp să ne facă o vizită în magazin” spunea Mihaela Mureșan, Marketing Manager IKEA România.
Prețul achitat este alcătuit din prețul la raft al produselor, la care se adaugă 49 de lei – prețul de colectare pe comandă, indiferent de numărul produselor, și prețul de transport de 1leu/kg.
De asemenea, IKEA a lansat recent Catalogul 2015, peste 200 de produse având prețuri mai mici din luna septembrie. „Pentru anul de catalog 2015, avem 217 produse ale căror prețuri au scăzut în medie cu 18% și care sunt marcate cu simbolul „Preț mai mic”. Multe dintre acestea sunt pentru dormitor și baie”, a subliniat Cornel Oprişan.
Potrivit datelor companiei, 905.000 exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București, Pitești, Ploiești și împrejurimi, între 18 august și 7 septembrie.