Lucrările de structură se află în fază avansată şi se continuă cu partea de instalaţii. Cei doi parteneri au semnat recent un contract de închiriere cu Debenhams, care va avea un magazin de peste 5.000 mp în ParkLake, şi cu grupul LPP, care deţine brandurile Reserved, Mohito, Sin Say, House și Cropp.
Aceşti retaileri se adaugă chiriaşilor deja anunţaţi precum H&M și brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Zara Home Pull & Bear, Oysho) și Koton. Alte branduri includ Claire’s, Springfield, Lee Cooper, KVL și TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend’or, B&B, Douglas, Sephora, Yves Rocher, Kendra, Altex sau Arsis, MaxiToys şi Cărtureşti.
La capitolul cafenele şi restaurante sunt semnate deja contracte cu Brioche Dorée, Coffee Republic, Filicori, Gloria Jean’s Coffees, Fior di Latte, Fooda, Wu Xing, , K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, Rustic, Chopstix, SaladBox şi Zaraza.
Costul de dezvoltare al ParkLake a fost estimat de cei doi parteneri la 180 mil. euro şi va avea la final o suprafaţă închiriabilă de 70.000 mp, comparabilă cu a AFI Palace Cotroceni sau Mega Mall. În toamna anului trecut, retailerul francez Carrefour a cumpărat 12.000 mp din ParkLake, spaţiu pe care îl va folosi pentru deschiderea unui hipermarket.
În 2007, compania cu capital irlandez Caelum Development a cumpărat de la omul de afaceri Eduard Ioan Dan Romalo terenul de 8,2 hectare pe care a funcţionat în trecut baza sportivă Spartac din cartierul Titan la un preţ de 53 mil. euro. Ulterior, compania a intrat într-un parteneriat de tip joint-venture (50%-50%) cu Sonae Sierra pentru dezvoltarea mallului ParkLake. Derek Sharkey, care alături de fratele său David deţine 85% din Caelum, recunoaşte că a traversat o perioadă dificilă în anii de criză din cauză că a achiziţionat terenul foarte scump, dar se aşteaptă să-şi recupereze banii după finalizarea proiectului. El estimează că la trei ani de la încheierea lucrărilor, randamentul mallului va fi de 5%. Yield-ul sau randamentul investiţional este un indicator folosit în piaţa imobiliară pentru a determina profitabilitatea unei proprietăţi. Valoarea netă a acestuia se calculează prin scăderea costurilor anuale de operare a clădirii vizate din chiria anuală generată de imobil, iar rezultatul se împarte la valoarea proprietăţii.