„Este posibil să fi fost cel mai tumultos și mai ciudat an din istoria noastră. Piața a înregistrat suișuri și coborâșuri neregulate pe tot parcursul anului, nu am avut deloc predictibilitate, iar investițiile au fost mărunte. Ne așteaptă un an la fel de complicat. Dar ne-am obișnuit. Știm ce avem de făcut, strategia e pregătită și vom intra urgent în 2015 cu toate motoarele turate”, a declarat Marcel Bărbuţ.
Compania are funcţionale trei platforme industriale la Oradea, Ploieşti şi Roman, împărţite în trei divizii: mortare uscate, vopsele şi polistiren. Platforma de la Roman a înregistrat cea mai mare creștere de 33%, urmată de Ploiești cu 14%.
“Pe fiecare divizie am obținut rezultate mulțumitoare. La mortare suntem aproape la același nivel cu anul trecut, la vopsele am avut o creștere de 14%, iar la polistiren aproape 16%. Am reușit, în același timp, să ajungem lideri pe piața de polistiren extrudat, cu 107.000 metri cubi vânduți, ceea ce înseamnă 11% pondere în cifra noastră de afaceri”, precizează Marcel Bărbuț.
În 2014 exporturile companiei au ajuns la circa 3 mil. euro, în condițiile în care anul trecut acestea s-au cifrat la 2 mil. euro. „În 2015 ne vom orienta multe eforturi către mediu, iar primul pas pe care îl vom face va fi să înnoim parcul auto cu 20 de camioane euro 6, pentru aceasta având aprobat un leasing de 2 mil. euro”, conchide Marcel Bărbuț.