„Vrem să deschidem între zece şi douăzeci de locaţii noi în 2017, adică mai multe decât în 2016, când am deschis 9 cafenele. În următorii doi ani vom angaja circa 500 de oameni în mai multe posturi, de la barista până la poziţii de senior. Vom pătrunde în două noi oraşe, dar vom deschide şi unităţi în oraşe unde suntem deja prezenţi. Până în 2020, vrem să dublăm numărul cafenelelor”, a declarat Mateusz Sielecki, managing director al Starbucks pentru România şi Bulgaria.
Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.
Luna aceasta, împlinește 10 ani de la intrarea pe piaţa din România. Prima cafenea din Europa Centrală şi de Est a fost deschisă în centrul de retail din București – Plaza România, în aprilie 2007.
După 10 ani, și-a completat rețeaua din țară cu 29 de cafenele: șaisprezece în București, două în Cluj – Napoca, trei în Timișoara, două în Constanța, unul în Brașov, două în Craiova, unul în Ploiești și două în Iași. De asemenea, a început să testeze noi formate de cafenele – de exemplu chioșcul din AFI Cotroceni, București.
Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.