Din această lună, Adrian Nicolaescu (foto) este responsabil de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare, alături de coordonarea activităților de comunicare directă cu consumatorii și activitățile de relații publice.
„Îmi propun sa contribui vizibil și semnificativ la dezvoltarea și consolidarea Mega Image pe piața din România, precum și a relației cu consumatorii, ținând cont permanent de așteptările pe care aceștia le au. Viziunea noastră va fi foarte clară în direcția experienței pe care vrem să o oferim consumatorilor în supermarketurile Mega Image”, afirmă noul director de marketing al Mega Image.
Numirea lui Adrian Nicolaescu în funcția de director de marketing face parte din planurile companiei “de a susține mai departe dezvoltarea Mega Image printr-o abordare strategică a relației cu consumatorii. Adrian vine cu o experiență valoroasă care va conta foarte mult în ceea ce va realiza din noua funcție”, crede Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
Cu o experiență profesională de peste 15 ani în marketing și comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat în ultimii şase ani funcția de director executiv de marketing în cadrul Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Facultatea de Management, Adrian și-a consolidat cariera în cadrul unor companii de top (Devin Bulgaria, Red Bull România – Bulgaria – Albania, Unilever – Knorr și Beiersdorf – NIVEA), unde a deținut diverse funcții în departamentele de marketing.
Anul trecut, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 magazine – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food -, urmând să încheie anul cu un total de 296 magazine.
Compania a obţinut, în 2012, o cifră de afaceri de 394 milioane euro, cu 44% mai mare decât în 2011. Profitul a crescut şi el de peste trei ori comparativ cu anul anterior, până la 10,5 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.
Prezent pe piaţa locală din 1995, extinderea acelerată a Mega Image, partea a Delhaize Group, este efectul unui plan gândit încă din 2008, când a cumpărat rețeaua de 14 de supermarketuri La Fourmi pentru 18,6 mil. euro.
Din această lună, Adrian Nicolaescu este responsabil de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare, alături de coordonarea activităților de comunicare directă cu consumatorii și activitățile de relații publice.
„Îmi propun sa contribui vizibil și semnificativ la dezvoltarea și consolidarea Mega Image pe piața din România, precum și a relației cu consumatorii, ținând cont permanent de așteptările pe care aceștia le au. Viziunea noastră va fi foarte clară în direcția experienței pe care vrem să o oferim consumatorilor în supermarketurile Mega Image”, afirmă noul director de marketing al Mega Image.
Numirea lui Adrian Nicolaescu în funcția de director de marketing face parte din planurile companiei “de a susține mai departe dezvoltarea Mega Image printr-o abordare strategică a relației cu consumatorii. Adrian vine cu o experiență valoroasă care va conta foarte mult în ceea ce va realiza din noua funcție”, crede Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
Cu o experiență profesională de peste 15 ani în marketing și comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat în ultimii şase ani funcția de director executiv de marketing în cadrul Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Facultatea de Management, Adrian și-a consolidat cariera în cadrul unor companii de top (Devin Bulgaria, Red Bull România – Bulgaria – Albania, Unilever – Knorr și Beiersdorf – NIVEA), unde a deținut diverse funcții în departamentele de marketing.
Anul trecut, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 magazine – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food -, urmând să încheie anul cu un total de 296 magazine.
Compania a obţinut, în 2012, o cifră de afaceri de 394 milioane euro, cu 44% mai mare decât în 2011. Profitul a crescut şi el de peste trei ori comparativ cu anul anterior, până la 10,5 milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.
Prezent pe piaţa locală din 1995, extinderea acelerată a Mega Image, partea a Delhaize Group, este efectul unui plan gândit încă din 2008, când a cumpărat rețeaua de 14 de supermarketuri La Fourmi pentru 18,6 mil. euro.