AFI Palace Cotroceni, cel mai important activ al companiei, a generat în această perioadă un venit operaţional net de 7,4 mil. euro, în creştere cu 1,3% faţă de trimestrul întâi din 2014. Valoarea centrului comercial era de 401 mil. euro la sfârşitul lunii septembrie 2014.
Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu excepţia hipermarketului Auchan, au crescut cu 9,3% în trimestrul întâi, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2014. Rata de ocupare a mallului a ajuns la 99%.
Venitul operaţional net al mall-ului AFI Palace Ploieşti a fost de peste un milion de euro în primul trimestru, iar vânzările retailerilor au crescut cu 21,7%, în comparație cu aceeași perioadă a lui 2014. Gradul de ocupare actual al mallului din Ploiești este de 99%.
„Noile clădiri de birouri AFI Park 2 și AFI Park 3 au contribuit la veniturile operaționale nete ale companiei, așa cum va fi și cazul AFI Park 4&5 când vor fi finalizate la sfârșitul anului. În plus, avem în plan demararea construcției unor proiecte noi, precum AFI Business Park, situat pe Bulevardul Progresului, și proiectul cu destinație mixtă din Bucureștii Noi”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.
În prezent, clădirile de birouri AFI Park 4&5, cu o suprafață totală închiriabilă de 32.000 mp, se află în construcție și finalizarea lor este planificată pentru ultimul trimestru al acestui an.
AFI Properties, compania mamă a AFI Europe, a înregistrând o creștere de 126% (în monedă israeliană) a profitului, atingând o valoare de aproape 12 mil. euro în primul trimestru. AFI Properties a anunțat un venit operațional net de 20 mil. euro pentru această perioadă, reprezentând o creștere cu 9% (în euro), faţă de primele trei luni din 2014.
Rezultatele financiare au fost influențate de ratele de schimb valutar între moneda unică europeană și moneda națională a Israelului (ISR) și de vânzarea AFI Palace Pardubice, care a generat, până la vânzarea acestuia în T4 2014, 1,4 milioane de euro pe trimestru.