Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate și solicitate spații de expunere din București, Initiative a răspuns provocării printr-o strategie de media creativă, inovativă și eficientă. Soluția găsită de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas înainte, de a gândi mai departe de formatele de expunere clasice. Astfel, coloanele stației de la Piața Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care oferă mulțimii de călători drepturi egale la internet de mare viteză, totul prin scanarea unui cod QR.De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele stațiilor sau scările de la stația Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, totul pentru a-i informa și pe călători despre aplicația Orange.Mai mult, călătoria pe cele patru magistrale ale metroului le oferă bucureștenilor experiențe diferite, aceștia putându-se bucura, în funcție de magistrală, de filmele, muzica, jocurile sau cărțile preferate.

            „Pentru această campanie specială, am ales să comunicăm într-o manieră inedită. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este că fiecare dintre acestea oferă acces la conținut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapidă a codurilor QR de pe materialele campaniei. Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piața media din România, realizarea acestora reprezentând o adevarată provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tănase, Account Manager, Initiative.  

 „Am încercat o abordare deosebită, pe măsura mesajului pe care îl transmitem. Vorbim despre inovație, așadar trebuia să găsim formate noi, care să ne asigure vizibilitate. Alături de furnizori, am petrecut mult timp în stațiile de metrou, încercând să creăm noi zone/spații nonconvenționale și surprinzătoare. Aveam nevoie de diferențiere în spațiul extrem de aglomerat al metroului bucureștean. Suntem mândri că am realizat multe premiere pentru un proiect frumos și de impact.”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.

Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicația și se vor înregistra în cadrul eu vor intra în competiția la finalul căreia au șansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.

Aplicația Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le oferă tuturor călătorilor metroului bucureștean șansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicația este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în stațiile de metrou. Odată accesată, aplicația oferă acces gratuit la muzică, filme documentare, cărți audio, și jocuri.

Din partea Orange au participat Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Anca Stancov (Head of Media) și Mihai Dobre (Media Specialist).

Echipa Initiative care a dezvoltat și implementat campania de comunicare este alcătuită din Anca Tănase (Account Manager), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Alina Gruianu (Account Director & Head of Unit).

Creația campaniei este semnată de Publicis.

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile Lowe&Partners, BPN, Golin, SENIORHYPER, MobileWorks şi Medic One.

Pentru mai multe informații vă rugăm accesați: www.initiativeblog.ro, Facebook sau pe LinkedIn.

Despre Orange România

Orange este lider de piaţă în România cu 10,383 milioane de clienţi şi venituri de 690 milioane de euro la 30 septembrie 2013. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 232.5 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro.