“România este capitala IT a Uniunii Europene, ai acces la un număr mare de angajaţi calificaţi. (…) Cred că fiecare angajat este un activ. Este foarte dificil să găseşti oameni buni. Dacă ai oameni buni, trebuie să-i păstrezi. Nu există proces de restructurare, vom angaja în România încă aproximativ 70 de persoane”, a declarat Tugrul Tekbulut.
Potrivit acestuia, oficialii Logo au analizat şi alte companii din regiune înainte de a cumpăra TotalSoft. „Am căutat în Grecia, care avea probleme, în Bulgaria, fosta Iugoslavie, Ungaria şi Slovacia nu am găsit o astfel de companie. În Polonia există, dar e prea departe pentru noi. Logo şi TotalSoft reprezintă un experiment, este primă data când construim un proiect transnaţional”, a precizat preşedintele Logo.
Tugrul Tekbulut a adăugat că procesul de fuziune între cele două companii se va finaliza în 2018.
“Denumirea se va păstra cu siguranţă, cel puţin pe termen mediu. Produsul Charisma (suită de aplicaţii software pentru gestionarea activităţii companiilor – n. r.) cu siguranţă va rămâne, pentru că reprezintă principalul activ”, a mai precizat Tekbulut.
Înfiinţată în 1994, compania TotalSoft este unul dintre cei mai importanţi furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală. În prezent, TotalSoft are o echipă de 470 de specialişti şi proiecte în 46 de ţări, pe patru continente. TotalSoft a fost achiziţionată în toamna anului trecut de Logo Yazılım A.Ș. (Logo), cel mai mare furnizor independent de software din Turcia, ca parte a strategiei companiei de a se extinde pe pieţele internaţionale. Logo este prezentă pe 45 de pieţe internaţionale şi deserveşte peste 85.000 de clienţi din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.