Lucian Baltaru, General Performance Manager al Sameday Courier, explică acest rezultat, printre altele, și datorită creşterii generale a pieţei de curierat, dublată de o reaşezare a acestei industrii după dispariţia sau evoluţiile unor jucători.
De asemenea, rata de profit realizată de companie anul trecut a fost de 5,5%, după ce profitul brut a ajuns la 460 de mii de lei (în 2015).
„Pentru acest an ne propunem venituri totale de 11 milioane lei şi un profit brut de 1,6 milioane lei în urma investițiilor făcute în anul 2015. Astfel, estimăm că Sameday Courier va atinge o rată de profit de 14,5% în 2016, în condițiile în care rata de profit normalizată pentru anul 2015 a fost de 8,2%”, spune Lucian Baltaru. Potrivit acestuia, vor continua investiţiile în tehnologie, pentru a susţine evoluţia business-ului.
„Avem în vedere să continuăm extinderea operațiunilor pe platforma Lokko – unde am trecut de cifra de 50.000 de comenzi procesate, să facem în permanență up-grade-uri la sistemele software utilizate de noi, dar şi investiţii pe zona de hardware, acestea constând în palm-uri şi imprimante mobile, proiect demarat anul trecut”, mai spune Baltaru.
Totodată, potrivit lui Octavian Bădescu, fondator și acționar majoritar al companiei, piaţa de curierat creşte, impulsionată de dezvoltarea comerţului on-line. ”Sunt însă și provocări ce țin de gestionarea creșterii și de evoluțiile competiționale curente. Ne interesează creșterea, însă, dacă nu intervin oportunități excepționale, obiectivele anului 2016 sunt în principal legate de calitatea serviciilor și de profitabilitate”, subliniază acesta.