Scenariul pare simplu: femeile cântă "I need a hero" (Am nevoie de un erou), descriind bărbatul ideal pentru ele, în timp ce se plimbă prin cluburi de noapte înconjurate de bărbaţi care au consumat mai mult alcool decât era necesar şi prin autobuze de noapte. La final, un bărbat – "eroul despre care se vorbeşte"- refuză o sticlă de Heineken.
Reclama „Moderate drinkers wanted” a strâns un milion de vizualizări în mai puţin de o lună
14 februarie 2016, 09:08
Ultima modificare în 14 februarie 2016, 09:23
Motto-ul reclamei, marca Heinken, pare să fie: "Consumă cu moderaţie pentru a experimenta tot ceea ce noaptea are de oferit". Până acum, videoclipul publicat pe 13 ianuarie pe canalul de Youtube al companiei a înregistrat 1.324.842 de vizualizări.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook