„Targetul de dublare a afacerii pe care ni l-am impus pentru sfârşitul anului în curs este facil de atins, după evoluția afacerilor la nouă luni. Ne-am confruntat anul acesta cu mai multe cereri decât ne aşteptam, din ce în ce mai complexe, pe pieţe care devin foarte concurenţiale când vine vorba de comunicare în digital", spune Adrian Enache.
El apreciază că decizia de achiziţie este din ce în ce mai influenţată de online, se observă că în auto şi sau imobiliare există o transformare a ideii de prezenţă în faţa clientului final. Bugetele sunt din ce în ce mai mari pe digital. În imobiliare, cercetarea pentru achiziție se face întâi online. „Cum nivelul de competitivitate în acest sector este foarte mare, este primordial ca publicul să primească informaţia pe care o caută, foarte rapid, doar din două click-uri”, spune Adrian Enache, subliniind că 2016 a dovedit că întreaga piaţă se duce pe promovarea online. Aici se mută bugete din ce în ce mai mari, bugete care înainte mergeau în outdoor, print, TV sau radio.