Din cei 7 potenţiali cumpărători ai lui Tati, niciunul nu promite că-i va păstra în post pe toţi salariaţii. Nu-i deci de mirare că aceştia au ieşit joi în stradă ca să protesteze. Actualmente, Tati are cam 130 de magazine – mai ales în Franţa – în care lucrează circa 1.300 de salariaţi. Cele mai bune oferte de cumpărare nu promit că vor reţine decât două treimi din magazine şi deci sub o mie de angajaţi. O treime din actualul contingent, adică vreo 400 de oameni, vor rămâne deci pe tuşe. Problema acestor potenţiali viitori şomeri este că ei sunt de o anumită vârstă. La Tati, cei mai mulţi dintre angajaţi sunt seniori, au peste 50 de ani. O altă soluţie ar fi vânzarea lui Tati pe bucăţele, în valuri. Actualul proprietar, grupul Eram, speră să rezolve cazul Tati rapid, până în iunie.
Reamintim că magazinele Tati au fost înfiinţate acum 7 decenii, în 1948 de Jules Ouaki. In ciuda unei strategii de diversificare şi de internaţionalizare – de anul trecut există un magazin Tati şi la Bucureşti, în Obor – Tati tot pierde bani de o vreme, în parte din cauza unei concurenţe feroce pe piaţa magazinelor cu preţuri extrem de mici.