Produsele disponibile la vânzare în magayinul online sunt aceleași care se găsesc și în toate unitățile Why Denis din București și țară.
”Am luat decizia de a deschide un magazin online încă de la începutul anului, ținând cont de vizibilitatea online-ului în rândul clienților noștri. Am vrut să avem totul pregătit înainte de a ne aventura în acest nou segment, mai ales că produsele pot fi comandate din orice colț al lumii, iar livrările le facem atât în țară cât și în străinătate”, spune Ana Cornea,manager și acționar al Why Denis.
În online, produsele Why Denis își mențin prețurile, iar transportul, indiferent de zonă, va fi gratuit. Livrarea se va face în maximum 24 de ore. Plata se poate face atât cu Mastercard, cât și cu Visa/Visa Electron. Clienții fideli pot folosi și cardurile de reduceri pe care le dețin, discount-urile aplincându-se și online. Magazinul are versiuni disponibile pentru tablete, respectiv smartphone-uri.
”Ne așteptăm ca în primul an să vindem online mai mult de 3.000 de perechi de pantofi, în valoare de 1 milion de euro. În primele zile de la deschidere, rezultatele au fost peste așteptări, având comenzi încă din prima zi”, spune Ana Cornea.
Why Denis estimează că peste 70% dintre încălțămintea comercializată online va fi cea de damă.
În offline, Ana şi Ilie Cornea, proprietarii Denis – o afacere de familie de 9 mil. euro în 2013 – vor să deschidă în 2014 10 noi magazine, în ţară şi în străinătate. În prezent, producătorul sucevean deţine o reţea de 35 de magazine, deschise sub trei branduri – Denis (brandul premium, 2 magazine în Kiev), Why Denis (12 magazine în ţară şi unul în Kiev) şi All Shoes (21 de magazine în ţară).
Cu o tradiție de peste 25 ani pe piață, producătorul Denis şi-a deschis primul magazin propriu de pantofi la Suceava, în anul 2000. În urmă cu trei ani, compania a început să producă şi marochinarie şi accesorii. Acum, 420 de angajati (dintre care 300 în producţie) lucrează pentru familia Cornea. Cea mai mare contribuţie la afacerile totale ale Denis o au pantofii, numărul total de perechi achiziționate de către clienți fiind de 150.000 în 2013.
Fragmentată şi variată, cu clienţi neomogeni ca preferinţe şi acoperită în proporţie de peste 90% de importuri, piaţa românească de marochinărie şi încălţăminte este estimată acum la 800 mil. euro. La nivel de preţuri, producătorul Denis concurează cu branduri precum Musette, Otter, Il Passo, Reno, Ecco sau Bata.