"Soluţia" autostrăzii Bechtel, un viaduct de 250 de milioane de euro, dorinţa Guvernului de a folosi banii FMI destinaţi rezervei valutare pentru a finanţa deficitul şi importanţa proiectului Nabucco pentru Bucureşti sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro. Pentru ca Autostrada Transilvania să ajungă la graniţa cu Ungaria, statul s-a gândit să sacrifice o parte din câmpul petrolier de la Suplacu de Barcău. Soluţia prin care un viaduct va traversa z
„Soluţia” autostrăzii Bechtel, un viaduct de 250 de milioane de euro, dorinţa Guvernului de a folosi banii FMI destinaţi rezervei valutare pentru a finanţa deficitul şi importanţa proiectului Nabucco pentru Bucureşti sunt principalele subiecte ale dimineţii în .ro.
Pentru ca Autostrada Transilvania să ajungă la graniţa cu Ungaria, statul s-a gândit să sacrifice o parte din câmpul petrolier de la Suplacu de Barcău. Soluţia prin care un viaduct va traversa zona de sonde ne costă 250 milioane de euro, scrie jurnalul.ro.
Finanţarea deficitului bugetar, care riscă să treacă de 7 mld. euro, devine principala problemă a României, arată zf.ro.
Venituri între 92 şi 103 milioane de euro pe an obţinute din taxe de tranzit, mii de noi locuri de muncă în economie plus o ieftinire a gazului, de care depind sectoare precum chimia, cimentul şi producţia de energie, ar rezulta toate dintr-o rută alternativă faţă de importurile din Rusia – proiectul Nabucco, pe care premierul Emil Boc îl numeşte “de o importanţă strategică”, notează standard.ro.
Alte titluri importante din economie
Parcările Dalli aduc profit şi în ilegalitate (evz.ro)
Criza economica ia proportii: de sapte ori mai multe falimente in 2009 (romanialibera.ro)
Pericolul unei crize alimentare este lângă noi (capital.ro)
Cum a ajuns „Spiru“ cea mai mare universitate din lume (gandul.info)
Inginerii români vor 12.000 de euro pe lună (evz.ro)
Nu rata astăzi, la ora 10:00, pe capital.ro, BULETINUL DE ŞTIRI economice regionale al zilei!