10 cele mai frecvente probleme pe care le poți avea cu un BMW. Cu reparații costisitoare, electronice imprevizibile și amortizare rapidă, mulți proprietari ai acestor mașini ajung adesea să se simtă frustrați. A avea un BMW nu înseamnă doar lux și senzații tari la viteză mare. Mulți proprietari se trezesc cu probleme ale mașinii care îi fac adesea să regrete că au investit în această mașină.
De la costuri de întreținere extrem de mari până la probleme de fiabilitate, realitatea arată că un BMW vine la pachet cu o serie de probleme.
Iată 10 astfel de probleme identificate de motorbiscuit la mașinile BMW.
0 cele mai frecvente probleme la autoturismele BMW. Întreținere și reparații scumpe
Întreținerea de rutină și reparațiile neașteptate la un BMW pot fi șocant de costisitoare. Chiar și reparațiile simple, cum ar fi înlocuirea bateriei sau a frânelor, costă mai mult decât la o mașină obișnuită. Modele precum Seria 5 (F10) sunt renumite pentru reparațiile costisitoare. Dacă nu aveți o garanție sau un buget mare pentru reparații, pregătiți-vă să dați o mică avere pe reparații.
Scurgerile de ulei sunt frecvente
Motorul unui BMW are frecvente scurgeri de ulei. Garnitura capacului supapei și garnitura carcasei filtrului de ulei sunt responsabile de acest lucru. Proprietarii de modele precum Seria 3 (E90) și X5 (E70) se confruntă adesea cu această problemă costisitoare. Ignorarea scurgerilor poate duce, în timp, la deteriorarea motorului
Electronicele pot fi nesigure
BMW-urile au funcții de înaltă tehnologie, dar nu funcționează întotdeauna așa cum ar trebui. Sistemul iDrive, de la majoritatea modelelor moderne, a avut parte de probleme foarte mari. Proprietarii raportează probleme cu camerele de rezervă, ecranele de infotainment și componentele electronice de direcție. Seria 7 (E65) este renumită pentru electronicele nesigure. Când ecranele se întunecă sau senzorii se defectează, reparațiile pot fi costisitoare.
Își pierd rapid valoarea
Mașini de lux precum BMW-urile își pierd din valoare rapid. Un BMW nou-nouț poate pierde 50% din valoare în cinci ani. BMW Seria 7 și Seria 5 sunt unele dintre cele mai bune exemple. Amortizarea poate face mai atractive BMW-urile uzate, dar riscați să moșteniți problemele costisitoare ale altcuiva.
Plimbare dură cu anvelopele runflat
BMW echipează multe dintre vehiculele sale cu anvelope runflat. Aceste anvelope au câteva dezavantaje. Se uzează mai repede, costă mai mult de înlocuit și fac cursa mai rigidă. Proprietarii BMW Seria 3 (F30) se plâng frecvent de călătoria accidentată. Mulți șoferi le schimbă rapid cu anvelope obișnuite.
Probleme cu turbocompresorul și sistemul de răcire
Motoarele turbo BMW oferă performanțe excelente, dar vin cu riscuri. Turbocompresorul și sistemul de răcire se pot defecta, ducând la supraîncălzire și reparații costisitoare. 335i (motor N54) este renumit pentru defecțiunile turbo și ale sistemului de răcire. Înlocuirea pompelor de apă este foarte scumpă.
Costuri ridicate de asigurare
BMW-urile sunt printre cele mai scumpe mașini când vine vorba de asigurări. Chiar și un BMW uzat poate costa mai mult de asigurat decât o mașină tradițională nouă. Proprietarii ar trebui să ia în considerare costurile asigurării înainte de a le cumpăra.
Acumulare de carbon în motoarele cu injecție directă
Multe motoare BMW folosesc injecția directă de combustibil, ceea ce poate duce la acumularea de carbon. Această acumulare reduce performanța și crește consumul de combustibil.
Lucrări la sistemele de frânare, scumpe și frecvente
BMW-urile au sisteme de frânare puternice, dar se uzează rapid. Plăcuțele și rotoarele de frână trebuie adesea înlocuite mai devreme decât la alte mașini. Dacă conduceți agresiv, așteptați-vă la înlocuiri și mai frecvente.
Găsirea unui mecanic bun
Nu orice mecanic știe să repare un BMW. Cei care nu găsesc un specialist se simt frustrați pentru că au achiziționat această mașină.