Deşi tabletele sunt văzute de analişti drept nişte jucării destinate consumatorilor, în 2011, 25% din totalul tabletelor vândute la nivel mondial vor fi achiziţionate de companii, consideră specialiştii Deloitte.
Numai companiile din domeniul medical şi retail vor cumpăra aproximativ cinci milioane de tablete de Internet anul acesta.
La CES 2011, cel mai mare târg de electronice din lume, au fost prezentate peste 80 de modele de tablete. Cele mai populare au fost Motorola Xoom şi modelul PlayBook lansat de Research in Motion, companie care produce smartphone-urile Blackberry.
Compania de cercetare şi analiză de piaţă Gartner estimează că anul acesta se vor vinde 55 de milioane de tablete de Internet faţă de doar 19,5 milioane în 2010. Cele mai vândute modele, anul trecut, au fost Apple iPad şi Samsung Galaxy Tab.
Deloitte estimează că în 2011 se vor comercializa 50 de milioane de tablete, 375 milioane de smartphone-uri şi 390 de milioane de desktopuri, laptopuri şi netbookuri.
SURSA: sbs.com.au