Numărul total de clienţi ai Cosmote România, inclusiv Zapp, a fost de 6,5 milioane la sfârşitul lunii septembrie 2011, dintre care 22,8% abonaţi. La sfârşitul lunii iunie 2011, numărul total de clienţi era de 6,6 milioane (incluzând clienţii Zapp), din care 22,6% abonaţi. Acest lucru înseamnă că operatorul a pierdut 100.000 de clienţi în ultimele trei luni.
Veniturile totale în cel de-al treilea trimestru al anului 2011 au fost de 120,6 milioane euro, în creştere cu 2,6% de la an la an, în timp ce EBITDA (câştiguri operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a atins 29,5 milioane de euro, în creştere cu 26,6% faţă de T3 2010. Marja EBITDA a crescut la 24,5%.
ARPU (venitul mediu pe utilizator), cu o valoare de 5,4 euro pentru T3 2011, a crescut cu 15% faţă de T3 2010.
“Suntem deosebit de încântaţi de realizările celui de-al treilea trimestru. Performanţa EBITDA a rămas la cote ridicate în pofida mediului economic imprevizibil şi a competiţiei acerbe, precum şi in contextul investiţiilor semnificative în reţeaua de internet în bandă largă şi în serviciile de date. Această performanţă este susţinută, printre altele, de rezultatele portabilităţii după trei ani, care arată că am rămas prima opţiune a românilor, ca operator. Toate acestea ne motivează şi ne provoacă să fim şi mai buni. Vom continua să ne concentrăm pe segmentele corporate şi broadband şi, de asemenea, pe dezvoltarea reţelei, adoptarea celor mai noi tehnologii, relaţia cu clienţii, retail, continuând totodată să creăm valoare pe termen lung pentru acţionarii noştri”, a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer, Cosmote România.
Numai în ultimele trei luni, acoperirea EVDO pentru internet de mare viteză a crescut cu 13,5%, ajungând în prezent până la 88% din populaţie. Mai mult, Cosmote România investeşte constant în dezvoltarea canalului său de distribuţie naţională, care consta, la finele celui de-al treilea trimestru, din aproximativ 600 de puncte de vânzare în întreaga ţară. Cu o cotă de piaţă de aproximativ 24%, Cosmote România va continua să îşi consolideze poziţia pe piaţă, să îşi dezvolte reţeaua şi să îşi extindă portofoliului de produse şi servicii.
În T3 2011, operaţiunile mobile ale OTE Group au oferit servicii de telecomunicaţii către aproximativ 20,4 milioane de clienţi, în sud-estul Europei.