100.000 de dolari pe zi pentru publicitate în The Wall Street Journal

News Corporation, compania media detinuta de mogulul Rupert Murdoch, are in plan sa isi majoreze in urmatorii trei ani veniturile din abonamentele incheiate de Dow Jones pana la 300 milioane de dolari. Rupert Murdoch a anuntat, de asemenea, ca nu vizeaza achizita altor ziare si a declarat ca brandurile imperiului sau au fost subevaluate de catre piete. Murdoch a adaugat ca abonamentele la The Wall Street Journal dar si la alte publicatii Dow Jones au fost vandute la preturi foarte mici pana la

News Corporation, compania media detinuta de mogulul Rupert Murdoch, are in plan sa isi majoreze in urmatorii trei ani veniturile din abonamentele incheiate de Dow Jones pana la 300 milioane de dolari. Rupert Murdoch a anuntat, de asemenea, ca nu vizeaza achizita altor ziare si a declarat ca brandurile imperiului sau au fost subevaluate de catre piete.

Murdoch a adaugat ca abonamentele la The Wall Street Journal dar si la alte publicatii Dow Jones au fost vandute la preturi foarte mici pana la preluarea companiei de catre News Corp. Imperiul lui Murdoch a cumparat anul trecut Dow Jones pentru 5 miliarde de dolari.

Presedintele News Corp a apreciat ca WSJ.com, site-ul vestitului cotidian economic The Wall Street Journal, ar putea genera mai mult de 100 milioane de dolari din publicitate online. In acest moment WSJ.com impune un pret de 100.000 de dolari pe zi pentru publicitate pe prima pagina.

Murdoch a declarat ca in acest an veniturile aduse de versiunile printate ale ziarelor oferite de Dow Jones se vor ridica pana la 642 milioane de dolari, cu 3 milioane peste valoarea inregistrata in 2007.

Reateaua de socializare detinuta de News Corp, MySpace, aduce in fiecare zi 500.000 de dolari din publicitate pe prima pagina, putand ajunge si la 1 milion de dolari pe zi. „MySpace a devenit un important motor al profitului pentru companie” a declarat Rupert Murdoch.

Magnatul australian a anuntat, de asemenea, ca veniturile din publicitate pentru statiile locale ale televizunilor detinute de News Corp au avut de suferit in acest an. Acest lucru se datoreaza faptului ca majoritatea reclamelor proveneau de la companiile auto, care in acest an si-au redus drastic bugetul de promovare.

Sursa: Financial Times