InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonaţilor de telefonie 118 800, desemnat de ANCOM, anunţă că registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii a devenit acum accesibil si pentru cei aproximativ 8 milioane de utilizatori ai reţelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS şi Atlas Telecom. Numărul este apelabil şi din reţelele Vodafone, Orange, Romtelecom şi UPC. InfoClick anunţă că 118 800, serviciul universal de informaţii privind abonaţii, poate fi
InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonaţilor de telefonie 118 800, desemnat de ANCOM, anunţă că registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii a devenit acum accesibil si pentru cei aproximativ 8 milioane de utilizatori ai reţelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS şi Atlas Telecom. Numărul este apelabil şi din reţelele Vodafone, Orange, Romtelecom şi UPC.
InfoClick anunţă că 118 800, serviciul universal de informaţii privind abonaţii, poate fi apelat de oriunde şi la orice oră direct de pe telefonul mobil sau fix, din principalele reţele cu cel puţin 10. 000 de utilizatori fiecare.
Registrul abonaţilor oferă cea mai complexă bază de date la nivel naţional şi cuprinde datele de contact ale abonaţilor individuali sau companii provenind din toate reţelele de telefonie fixă şi mobilă din România şi care au fost de acord ca acest date să fie făcute publice. Detaliile de contact ale abonaţilor includ numere de telefon din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte date de identificare precum adresa poştală.
Baza de date a serviciului universal de telefonie, actualizată în mod constant, cuprinde date de contact ale abonaţilor din cele mai variate domenii, de la cabinete medicale, cinematografe, restaurante, companii de taxi, până la saloane de înfrumuseţare, case de traduceri sau hoteluri.
Numărul naţional scurt 118 800, devenit operaţional începând cu 31 octombrie 2009, este în concordanţă cu planul naţional de numerotare din România şi cu legislaţia Europeană implementată în toate statele europene.