118932 Informaţii Numere Clienţi al Romtelecom este serviciul cu cel mai bun preţ dintre serviciile de acest tip din România, arată un studiu intern al companiei. Astfel, în funcţie de durata apelului, tarifele pot fi chiar şi cu 50% mai mici decât cele pentru servicii similare practicate la nivelul pieţei.
Pentru un apel de două minute la 118932, o persoană va plăti cu până la jumătate din tariful perceput de alţi operatori pentru acelaşi serviciu. Pentru apelurile către 118932 iniţiate din reţelele Romtelecom, Orange, Vodafone şi Cosmote se percepe un tarif unic de 0,37 Euro/apel şi 0,31 Euro/minut (TVA inclus).
În urma unui parteneriat cu Pagini Aurii, Romtelecom şi-a mărit considerabil baza de date. Astfel, în prezent, apelând serviciul 118932, puteţi afla şi informaţii privind datele de contact ale companiilor incluse în Pagini Aurii.
În plus, începând cu luna august 2010, Romtelecom a lansat şi 118300, Seviciul de Informaţii Numere Clienţi în limba maghiară.
1951, serviciul de informaţii diverse, furnizează date precum starea vremii, informaţii legate de trafic, horoscop, dar şi programul unor instituţii publice, orarul mijloacelor de transport în comun, calendarul evenimentelor culturale etc.
0903 903 903, asistenţă PC oferă suport tehnic avansat pentru orice problemă IT sau conexiune la internet. Acest serviciu oferit de Romtelecom are un procent de 95% de rezolvare a apelurilor primite, restul de 5% vizând în general situaţii care nu pot fi rezolvate integral telefonic sau nu au legătură cu serviciul. Cele mai frecvente probleme raportate ţin de conexiune, defecţiuni ale computerului, setări defectuoase ale sistemelor periferice sau de supraveghere etc.