Legea falimentului personal, atitudinea băncilor faţă de clienţi şi moralitatea în PR sunt câteva dintre subiectele de astăzi din blogosferă. În condiţiile în care numărul restanţierilor creşte de la o lună la alta, se discută tot mai serios despre necesitatea unei legi a falimentului personal, existând în acest moment la Senat un proiect de lege în acest sens, notează Cristian Orgonaş. Cu cât unitatea bancară e amplasată mai bine (în Taberei de pildă, sau
Legea falimentului personal, atitudinea băncilor faţă de clienţi şi moralitatea în PR sunt câteva dintre subiectele de astăzi din blogosferă.
În condiţiile în care numărul restanţierilor creşte de la o lună la alta, se discută tot mai serios despre necesitatea unei legi a falimentului personal, existând în acest moment la Senat un proiect de lege în acest sens, notează Cristian Orgonaş.
Cu cât unitatea bancară e amplasată mai bine (în Taberei de pildă, sau în Malluri), angajaţii sunt mai „şlefuiţi”. De asemenea, cu cât te îndepărtezi de centru, cu mici excepţii, angajaţii devin tot mai puţin cooperanţi, scrie Dan Popa.
Când o agenţie lasă etica deoparte pentru a-şi asigura succesul unei campanii, înclin să cred că vina o poartă în egală măsură şi clientul care dă bani şi aşteaptă nişte rezultate fără să înţeleagă dificultatea campaniei, arată pr365.ro.
Alte titluri din blogosferă
Cum am schimbat din lei, 790 de euro. Desi nu-mi trebuiau atatia (hymerion.wordpress.com)
Luerzer, publicitarii şi un spot de senzaţie (paginademedia.ro)
Cele 6 butoane ale bombelor informaţionale (andyszekely.ro)
Nu rata astăzi, la ora 16:00, pe capital.ro, următorul BULETIN DE ŞTIRI