‘Noi credem, ca lideri în domeniu, că prin aceste noi tehnologii vom reuşi să revoluţionăm complet sectorul IT. Noi dorim să avem un miliard de utilizatori ai soluţiilor noi SAP, până în anul 2014. Cu astfel de aplicaţii, ne putem racorda la ce se întâmplă în lumea asta din punct de vedere al noilor tehnologii’, a afirmat, marţi, într-o conferinţă de presă, şeful SAP România.
Acesta a adăugat că, pentru prima dată în cei şase ani de SAP World Tour, a fost invitat la dezbateri şi sectorul public din România.
‘România trece prin momente dificile şi cred că este momentul să ne orientăm spre implementarea de strategii. Pentru prima oară în şase ani am invitat la conferinţa SAP şi sectorul public. Trebuie să arătăm României ce putem face şi cum putem face’, a spus Valentin Tomşa.
SAP, cel mai mare producător mondial de software pentru afaceri, şi-a menţinut şi în 2009 poziţia de lider al pieţei româneşti de software şi servicii, cu o cotă de 22,1%, conform datelor International Data Corporation /IDC/ asupra pieţei româneşti de aplicaţii de business, date publicităţii în prima parte a lunii octombrie.
Divizia din România a SAP este lider pe segmentele de piaţă format din companii cu 100 până la 499 de angajaţi (companii medii), respectiv 500 până la 999 de angajaţi (companii mari).
De asemenea, SAP a înregistrat în 2009 rezultate pozitive în special pe domeniile producţie, retail şi utilităţi, datorită capacităţii produselor sale software de a ajuta la gestionarea unora dintre cele mai complexe procese de afaceri.
IDC estimează, în raportul său anual, că piaţa românească de software şi servicii a scăzut în 2009 cu 3,8% faţă de 2008, din cauza condiţiilor economice generale, care au condus la scăderea investiţiilor în IT atât în sectorul public, cât şi în cel privat.
Anul 2009 este cel de-al şaselea consecutiv în care IDC nominalizează SAP România ca lider al pieţei de software şi servicii.
SAP este liderul mondial în furnizarea de soluţii software pentru afaceri, cu peste 43.400 de clienţi în mai mult de 120 de ţări. Cu subsidiare în peste 50 de ţări, compania este listată la burse, precum Bursa din Frankfurt sau NYSE, cu simbolul ‘SAP’.
SAP România s-a înfiinţat în anul 2002, activitatea sa fiind concentrată pe vânzări şi marketing, dar şi pe dezvoltarea versiunilor localizate ale soluţiilor SAP.
SAP România a organizat, marţi, la Bucureşti, cea de-a şasea ediţie a SAP World Tour, cel mai important eveniment de afaceri şi tehnologie din România.
Ediţia din acest a evenimentului SAP World Tour 2010 s-a desfăşurat sub sloganul ‘O lume diferită – o altă abordare’, iar invitatul special a fost Jeffrey Word, vicepreşedinte Product Strategy al SAP AG, care a prezentat strategia companiei de abordare a utilizatorului de tehnologie în secolul 21.
SURSA: Agerpres