Cocor SA, compania care controlează centrul comercial Cocor Store, a înregistrat în primul trimestru al anului 2011 o cifra de afaceri de 5,86 milioane de lei și un profit net de 1,53 milioane de lei, valori de trei ori mai mari față de realizarile din aceeași perioadă a anului 2010.
Creșterea de peste 200% atât la nivelul cifrei de afaceri cât și a profitului net s-a datorat în principal redeschiderii Cocor Department Store, dar și creșterii veniturilor din vânzarea spațiului publicitar pe mediafațadă, aceasta din urmă având în trimestrul I din 2011 vânzări de 1,29 milioane de lei, în creștere cu 108,06% față de 0,62 milioane de lei în perioada similară din 2010.
În același timp, veniturile totale ale Cocor SA s-au ridicat la 9 milioane lei, comparativ cu valoarea de patru milioane lei în perioada similară a lui 2010, fiind influențată atât de creșterea veniturilor din exploatare dar și de creșterea veniturilor financiare ca urmare a aprecierii cursului de schimb al monedei nationale. Pentru 2011, Cocor SA a bugetat o cifră de afaceri de 25,7 milioane lei. “Rezultatele din primul trimestru al anului au fost determinate de închirierea în proporție de 85% a spațiilor comerciale din magazinul Cocor, redeschis în urma unei investiții de 24,5 milioane de euro, cât și de creșterea vânzărilor de spațiu publicitar outdoor de pe Cocor Media Channel” declară Nina Scarlat, Director General Cocor SA.
Actionarii semnificativi ai societății Cocor SA (COCR) sunt Liviu Ursan – 14,83%, Daniel Stoica – 14,65%, Broadhurst Investments – 13,32% , SIF Transilvania – 10.24% și SIF Muntenia – 10%.