Spoturile vor fi difuzate 20-30 de secunte, de-a lungul unei campanii ce se va desfășura pe o perioadă de 12 luni. Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţa (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri si de plăcere, cel puţin șase călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti. Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4.960.000 euro cu TVA, bani proveniți din fonduri europene nerambursabile.
România începe promovarea pe CNN, Euronews și Eurosport
31 mai 2011, 11:19
Ultima modificare în 31 mai 2011, 14:19
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a demarat campania de promovare a României ca destinaţie turistică pe trei canale TV cu acoperire internaţională: CNN, Euronews şi Eurosport.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Prima Casă 4: Primele bănci vor semna protocolul cu FNGCIMM în această săptămână
- Costul pe kilometru construit la Autostrada Transilvania a ajuns la 16 milioane de euro
- Nissan loveşte în Chevrolet Volt
- Acte normative publicate în data de 30 mai
- Inditex deschide la toamnă patru magazine noi în Lotus Oradea
- UPDATE: Șeful Nissan USA, numit în poziția a doua la grupul Renault
- Cheltuielile de consum din UE, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani
- A mai căzut un complex rezidenţial. GreenLake intră în insolvenţă
- Citroën DS4 a obţinut 5 stele Euro NCAP
- PIB-ul pe locuitor din București, peste cel din Berlin sau Lisabona