Noul magazin, situat pe bulevardul Pipera, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 460 de metri pătraţi. “Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour, care la o calitate similară costă cu minimum 20% mai puţin, în raport cu mărcile naţionale”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour, care ține să precizeze că și pe segmentul supermarketurilor, ca și în cazul hipermarketurilor, “vom fi cei mai ieftini“.
Extinderea acelerată din ultimul an a Carrefour este efectul unui plan gândit încă din 2007, când retailerul francez a cumpărat rețeaua de 21 de supermarketuri Artima – business fondat la începutul anilor 2000 de antreprenorul Florentin Banu – pentru 55 mil. euro. În 2008, Carrefour a rebranduit majoritatea magazinelor Artima în Carrefour Express (19 unități), în urma unor investiții de circa șase milioane de euro. Expansiunea pe acest segment poate fi scânteia unui război‑fulger Carrefour Market – Mega Image, numărul unu pe piața locală a supermarketurilor. În prezent, grupul Carrefour operează, în România, 38 de supermarketuri, plus 23 de hipermarketuri.
Principalii concurenţi pe segmentul supermarketurilor sunt reţelele Mega Image (68) şi Billa (56). Totodată, de anul trecut, a apărut un nou brand pe piața supermarketurilor din București – estimată la 400–600 milioane de euro, respectiv 20% din comerțul alimentar al Capitalei –, Zoom Market, operat de firma Discount Market, unde Constantin Mateescu, sibianul ce deține lanțul de retail Trident – aflat în insolvență –, are 50% din acțiuni.
Se aprinde scânteia unui război fulger Carrefour Market – Mega Image pentru ocuparea Capitalei
20 septembrie 2011, 14:09
Ultima modificare în 20 septembrie 2011, 17:09
Carrefour continuă extinderea pe segmentul de supermarketuri. Cu o cifră de afaceri la nivel local de aproximativ 1,1 mld. euro în 2010, din care 100–120 mil. euro pe segmentul supermarketurilor, retailerul francez deschide, mâine (21 septembrie), cel de-al șaptelea-lea supermarket din Bucureşti. Retailerul a ajuns, astfel, la 38 de supermarketuri Carrefour Market în ţară.
Etichete: carrefour,
expansiune,
Mega Image,
retail
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cel mai mare fond de pensii ar putea investi în România
- Dacia Logan, locul secund în clasamentul „legende pe roți”, secțiunea 2000-2010
- Cum va arăta noul certificat de atestare fiscală
- Nuclearelectrica a repornit Unitatea 2 a Centralei Nucleare de la Cernavodă
- Giancarlo Fisichella, prezent la Bucureşti pentru lansarea noului model Ferrari
- 2 din 10 americani cred că vor deveni milionari în următorii zece ani
- Finanţele s-au împrumutat peste plan de la bănci, la un randament sub cel aşteptat
- Cămătarii chinezi, motorul boom-ului economic
- Luxul s-a vândut bine și în criză
- O săptămână grea pentru leu? Moneda naţională s-a depreciat din nou