„Industria modei nu înseamnă doar design și prezentări de moda, ci reprezintă un  business care poate fi rentabil dacă oamenii implicați au cunoștințele specifice de fashion marketing, merchandising, vânzări, buying, etc. În contextul economic actual, dacă ne dorim să rămânem competitivi pe această piață, apariția brandurilor de modă românești este primul pas spre o normalizare a pieței de modă din România”, crede  Anca Bartha, Director Fashion Business School artcademy, MOD’SPÉ Alumnus.
Programul se adresează persoanelor interesate să dobândească o calificare  în domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising,  product/ brand management, jurnalism de modă sau design, dar si tuturor celor interesați de modă.
Cursurile artcademy® sunt structurate pe două etape – Fundamentals of Fashion  (primul nivel) și Fashion Marketing and Design (al doilea nivel).  Fiecare curs se desfășoară pe durata unui an academic și se finalizează cu câte o săptămână de studii și practică la Paris.
Curricula artcademy® este structurată astfel încât să poată oferi o aplicabilitate imediată a subiectelor studiate, prin studii de caz și prin interacțiunea cu lectorii MOD’SPÉ – reprezentanți ai unor companii de marcă din industria franceză a modei.