„Industria modei nu înseamnă doar design și prezentări de moda, ci reprezintă un business care poate fi rentabil dacă oamenii implicați au cunoștințele specifice de fashion marketing, merchandising, vânzări, buying, etc. În contextul economic actual, dacă ne dorim să rămânem competitivi pe această piață, apariția brandurilor de modă românești este primul pas spre o normalizare a pieței de modă din România”, crede Anca Bartha, Director Fashion Business School artcademy, MOD’SPÉ Alumnus.
Programul se adresează persoanelor interesate să dobândească o calificare în domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising, product/ brand management, jurnalism de modă sau design, dar si tuturor celor interesați de modă.
Cursurile artcademy® sunt structurate pe două etape – Fundamentals of Fashion (primul nivel) și Fashion Marketing and Design (al doilea nivel). Fiecare curs se desfășoară pe durata unui an academic și se finalizează cu câte o săptămână de studii și practică la Paris.
Curricula artcademy® este structurată astfel încât să poată oferi o aplicabilitate imediată a subiectelor studiate, prin studii de caz și prin interacțiunea cu lectorii MOD’SPÉ – reprezentanți ai unor companii de marcă din industria franceză a modei.
Premieră: CODECS face cursuri de modă certificate internațional
6 octombrie 2011, 12:47
Ultima modificare în 6 octombrie 2011, 15:47
CODECS, cea mai cunoscută școală de management locală, împreună cu L'Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris (MOD’SPÉ Paris), lansează artcademy®, un nou concept de studii superioare dedicate industriei modei din România.
Etichete: certificat,
codecs,
cursuri,
moda
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook