Un client la fiecare 40 secunde și vânzări de trei milioane lei (cca 692.000 euro) – acesta este bilanțul primelor patru zile (7-10 octombrie) de la deschiderea Flanco Unirea.
Noul concept de magazin, în care toate produsele pot fi testate, a atras în Flanco Unirea Shopping Center un număr de peste 12.000 de vizitatori în primele patru zile, dintre care 4.000 cumpărători. Valoarea medie a unei cumpărături s-a ridicat la 750 lei, 40% dintre produsele vândute fiind reprezentate de articolele oferite la preţuri promoţionale cu ocazia inaugurării magazinului.
„Noul concept de magazin creat de Flanco este un succes deplin, încă de la lansare; am înregistrat un record absolut de vizitatori pentru un magazin din România”, a declarat Violeta Luca, Marketing Director Flanco.
Flanco a lansat odată cu inaugurarea magazinului din Unirea, pe 7 octombrie, și conceptul „Noaptea albă a reducerilor,” magazinul fiind deschis până la ora 5.00 dimineaţa.
Retailerul a investit două milioane de euro (inclusiv stocul de marfă) în lansarea magazinului din Unirea Shopping Center. Adrian Olteanu, directorul executiv al retailerul de electronice şi electrocasnice Flanco, speră să aibă aici vânzări de aproximativ 3.200 de euro pe metru pătrat, adică circa 7,3 mil. euro pentru primul an.
Până la sfârşitul anului, Flanco mai deschide încă cinci magazine similare, la Constanţa, Râmnicu-Vâlcea, Brăila, Braşov şi Sibiu, investiţiile bugetate fiind în jur de 6,5 milioane de euro. În urma extinderii, vor mai fi angajate încă 100 de persoane. În prezent, Flanco operează 75 de magazine şi are 750 de angajaţi.
Flanco a depășit constant în ultimele luni cota de piață de 11%, conform Gfk, ceea ce a dus la revizuirea estimărilor pentru sfârșitul anului până la atingerea unei cote de 12%.