Prin campania “Hai să aducem România acasă”, clujenii vor să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012. Gamele de produse participante sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim și Gerovital Plant balsamuri de buze.
Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categoria produselor de îngrijire a feței, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 25,7%, urmată de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul al II-lea, cu o cotă de piață de 18,5%. În același timp, brandul Gerovital, în segmentul de îngrijire a feței, înregistrează o cotă de piaţă cantitativă de 14,1%.
Cel mai mare producător de cosmetice cu acţionariat român, Farmec Cluj-Napoca, a obţinut în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de 54,6 milioane lei (cca 12,8 mil. euro), cu aproape 17% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Deşi piaţa bunurilor de larg consum a scăzut în primele şase luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, piaţa cosmeticelor are o evoluţie pozitivă. Noi am reuşit să creştem vânzările cu aproape 16,9 procente”, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei.
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Principalii concurenţi pe segment sunt mărcile Elmiplant, din portofoliul companiei greceşti Sarantis, sau marcile internaţionale Nivea şi L’Oreal.