Omul de afaceri Iulian Dascălu, proprietarul Iulius Group, a mai semnat cu trei chiriași pentru Palas Iași: Sephora (parfumerie și cosmetice), Motivi (haine) și ECCO (încălțăminte).
Sephora va ocupa un spațiu de aproximativ 300 mp în mall-ul din centrul Iașului; în curând, compania va deschide un magazin şi la Iulius Mall Timişoara, pe o suprafaţă de 250 mp. În reţeaua Iulius Mall, Sephora (care are 22 de magazine în țară), este deja prezentă la Cluj-Napoca şi Suceava.
Colecţiile de fashion Motivi – italienii au deschise 16 magazine în România, printre care la Iulius Mall Timişoara, Iulius Mall Cluj şi Iulius Mall Suceava-, ocupă195 mp.
Retailerul de încălţăminte ECCO a închiriat circa 100 mp și va deshide la Palas cel de-al 13-lea magazin din România şi, totodată, primul amenajat conform noului concept ECCO Unity. În mall-urile Iulius, pantofii ECCO se găsesc la Timişoara şi Cluj-Napoca.
Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat de compania Iulius Group în Iaşi, introduce conceptul “lifestyle center” pe piaţa de “mixed-use developments” din România. Acesta este un centru multifuncţional cu caracter regional care se adresează nu doar ieşenilor, ci şi locuitorilor din judeţele limitrofe precum Bacău, Vaslui, Suceava, Botoşani şi Neamţ. Palas cuprinde: spaţii comerciale, birouri clasa A, facilităţi hoteliere, apartamente, cea mai mare parcare subterană din România cu aproximativ 2.500 locuri şi un perimetru de entertainment.
Printre brandurile care vor fi prezente la Palas se numără H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, New Look, Tosca Blu, Il Passo, Hervis Sports, L’Occitane, Oodji, Intersport, Auchan, KFC Drive Thru etc.