Unitățile si-au pastrat structura eficientă din punct de vedere al costurilor, în timp ce sortimentația a fost extinsă în conformitate cu cea a supermarketurilor Mega Image.
Formatul Red Market a fost lansat în 2009 și a fost un nou concept de discount supermarket, bazat pe simplitate, eficiență, prețuri mici, sortimentație restrânsă și rapiditate în realizarea cumpărăturilor. Potrivit Mega Image, acest nou format s-a dovedit a fi un real succes înregistrând rezultate pozitive din punct de vedere al penetrării în rândul clienților și al profitabilității.
Pe baza unei revizuiri strategice a portofoliului, Mega Image a decis să rebranduiască magazinele Red Market în supermarketuri Mega Image. Operarea sub un singur brand va simplifica operațiunile pentru organizație în ceea ce privește publicitatea și gestionarea sortimentației. În același timp, fostele magazine Red Market își vor menține modul de operare în magazin, mercantizarea la raft, care le-a adus eficiență și care au avut un impact direct asupra prețurilor mici pentru clienți. Conversia la Mega Image înseamnă pentru fostele Red Market o creștere cu peste 1.500 de noi produse și o mai mare sortimentație de produse marcă proprie precum 365, Delhaize, Care, Bio și Gusturi Românești. „Rebranduirea acestor magazine în Red Market reprezintă doar un beneficiu în plus pentru clienți, deoarece pentru aceste magazine eficiența operării și simplitatea se vor combina acum cu avantajele unei sortimentatii comune” a declarat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.
Cele 11 supermarketuri rebranduite sunt localizate în mai multe orase: 5 in Bucuresti si cate un magazin in Otopeni, Comuna 1 Decembrie, Brasov, Constanta, Targoviste si Gaesti.