Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea, pe 31 octombrie, a două magazine nou construite, în Moineşti şi Râmnicu Vâlcea. Reţeaua sa din România numără în prezent 120 magazine.
Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Lidl, care a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, anul trecut, de la Plus, a deschis, în 6 octombrie, 11 magazine noi în România, dintre care două în Bucureşti. Potrivit reprezentanţilor lanţului de magazine de tip discount, alte 15 unităţi se află în construcţie, dintre care două se vor deshide în Bucureşti; Ppentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, „interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
Lidl România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.