Magazinele lanţului german de tip discount Lidl au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Lidl, care a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, anul trecut, de la Plus, a deschis, începând cu 6 octombrie, 21 de magazine noi în România; pentru ultimii discounteri intraţi în piaţă, „interesante“ sunt oraşele cu peste 30.000 de locuitori.
Lidl România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Prezent în peste 20 de ţări, Lidl deţine o reţea de peste 9.000 de magazine în care îşi desfăşoară activitatea peste 170.000 de angajaţi.