Compania aeriană British Airways estimează economii în valoare de 400 de milioane de dolari în urma fuziunii cu operatorul Iberia (fuziunea a avut loc în ianuarie 2011).
Economiile vin atât de pe sectorul operare cât și resurse umane. Odată cu noua fuziune a apărut și Iberia Express, noul brand și divizie pentru zborurile de scurtă durată operate de la Madrid (Barajas) către Vestul și centrul Europei. Cursele aceste divizii vor fi operate din vara anului viitor. Din păcate, pentru moment, aceste curse vor ocoli Bucureștiul. În prezent, Iberia operează București, prin compania sa de low cost Vueling.
Investiții de cinci miliarde de lire sterline în cinci ani
Compania aeriană, British Airways va aloca cinci miliarde de lire sterline pentru promovarea brandului, aeronave noi și diferite concepte pentru pasagerii operatorului. O parte din fonduri urmează a fi alocate și pentru îmbunătățirea serviciilor de catering. Printre aeronavele care fac parte din noua flotă se numără Airbusuri A380, 24 de Boeing 787 Dreamliner (primul va fi livrat în 2013), respectiv șase Boeing 777-300 Extended range (autonomie extinsă).
Tot la capitolul investiții se trece și noua campanie de brand al British Airways, prima în mai bine de zece ani. Campania, derulată la nivel mondial, prezintă istoria operatorului, iar personajele prezente în spot sunt chiar angajații companiei.