Twitter seamănă tot mai mult cu Facebook

Noul design promovat de Twitter pare să încerce tot mai mult să scoată serviciul de microblogging din umbra Facebook. "Vinovat" pentru acest lucru pare să fie Sean Parker, recent venit în echipa Twitter, după ce l-a părăsit brusc pe Mark Zuckerberg şi şi-a oficializat plecarea printr-un tweet: "Îmi pare rău, Zuck, trebuia s-o fac la un moment dat".

Prima intervenţie a lui Parker a fost în legătură cu o noţiune populară la Facebook: "engagement", adică nivelul de angajament al utilizatorilor în raport cu o pagină, un post ş.a.m.d. Acesta a insistat că tweeturile curg atât de rapid încât este imposibil ca unele importante să nu fie ratate.

Într-un interviu, Parker le-a spus jurnaliştilor de la Cnet.com că Twitter trebuie să semene mai mult cu Facebook. Măsura luată de Twitter este una inteligentă, dar în mod cert inspirată de Facebook: serviciul înlocuieşte hashtagurile, dezvoltate iniţial de utilizatori, cu butonul "Discover", aflat pe pagina principală.

Parker a mai insistat şi pe problema fotografiilor de pe Twitter. Astfel, dacă înainte fotografiile apăreau sub forma unui link, de acum acestea apar în corpul tweetului. Mai mult, au apărut şi paginile de brand pe Twitter, o resursă veritabilă de marketing.